lördag 14 december 2019

🎄😍Bloggstädning😍🎄

Nu har jag äntligen tagit itu med att städa bloggenmin. Efter att ha haft nära över 200 inlägg har jag minskat till under 20 inlägg som ett litet minne från förr 😊
.
Just nu har jag inte lust att ha något bloggarkiv. Istället har jag omvandlad äldre inlägg till utkast tills jag ev har gett alla inlägg/ utkast en etikett som gör det smidigare att hitta äldre inlägg efter intresse snarare än när .
Till dess får bloggen min se ut så här med några små glimtar här & där🤗
 Några foto från förr , som dessa, kanske kan ge lite julkänsla nu när allt är såååå förbaskat grått, trist, blask & slask här hos oss i Mälardalen

Även om jag har konstgran nuförtiden, så är det gött att gå runt bland äkta köpgranar i köpcentra och känna doften av dessa livsgivande essenser  Älskar doften av gran & tall, när sonen min var barn tog vi oss till självhuggargranodling inte långt från vårt dåvarande hem 
Det är nästan så en önskar sig en doftblogg just här nedan med granar i mängd🤗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.