onsdag 12 oktober 2016

🍄En dröm🍁En saga🍄

Julklappstips kan vara att skapa en tavla av oförglömliga minnen och foton.
🍄🍄🍄
Här nedan har jag plockat ut några höstbilder från tidigare år som jag vill ska bli en bildväv, modell större att pryda en vägg  med. 
Om det ska vara canvas, fotopapper eller målad på duk i akvarell eller olja, det vet jag inte ännu, men alla alternativ är bra som julklappstips. 
🍁🍁🍁
Jag älskar det lugn som den här bildkompositionen förmedlar. Den kan också bli en fantastisk vacker kudde till TV- soffan, men då som tryck på valfritt tyg. 
🍄🍄🍄
Vem skulle inte bli glad för en dylik julklapp? 
Jag skulle i vart fall bli oerhört glad.
🍁🍁🍁
Ett annat julklapstips är narturligtvis T-Shirttryck. Med det här motivet skulle jag då vilja att hela T-Shirten är motivet, men då kanske ett helt tygstycke måste tryckas upp med motivet för att sedan sy upp T-Shirten, något mer komplicerat m.a.o än ett tryck på framsidan av en T-Shirt.
🍄🍄🍄
Ytterligare alternativ är ett helt tygstycke med motivet som sedan kan användas som pläd, cape eller liknande. Oerhört vackert både som pläd och/eller cape.
🍁🍁🍁
Oavsett är det hur vackert som helst att välja & vraka i fototräsket och med fotopärlor skapa helt bedårande plädar, kuddar, väggdekorationer, T-Shirtmotiv och mycket, mycket mer som är både personliga och uppskattade julklappar som INTE kan köpas i butik.
🍄🍄🍄
Sucka inte över fototräsket och alla ev fotoböcker! 
Gör som jag, dyk ner i fotohögen, välj & vraka bland fotopärlor, skapa collage som motiv och ta sedan hjälp av tryckerier för att skapa egna personliga gosiga mysiga plädar, ponchon, keper & kuddar, för att inte glömma. väggdekorationer.
🍁🍁🍁
Presenter och/eller som sagt som julklappar av dylikt är alltid oslagbart. 
🍄🍄🍄
......eller.....
?
😍


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.