måndag 10 oktober 2016

🍂Blogghöst🍁

Det börjar likna något nu, när höstädning av mina tidigare  nätaktiviter börjar ge resultat. En struktur börjar skönjas i min plan för hur det ska se ut hos mig på nätet. Till en början ska jag ha en offentlig 

1) hemsida 
2)You Tubekanal
3) blogg 
4) socialt media

🍀🍀🍀🍀🍀
Hemsidan har jag påbörjat och den ska länka till min nätkanal hos You Tube. Där på nätkanalen länkar jag till min blogg och de sociala media som jag valt att använda mig av, Facebook, Google+ och Instagram. 
På mina sociala mediasidor, ovan nämnda, har jag länk tillbaka till You Tube från Instagram. Därmed har jag valt att ha min nätTV kanal som överblicksida under rubriken " OM " .
🌸🌸🌸 
Många har valt att hänvisa till sin blogg på sitt Instagramkonto även om de har ett You Tube konto, men jag ser det som bättre för mig att ha allt samlat på min You Tube sida . Det som inte finns där under rubriken " om " är inte av allmänt intresse. 
Visserligen går det utmärkt att göra detsamma på en fristående blogg , men då är det något mer komplicerat. 
🌸🌸🌸
Eftersom jag inte har andra ambitioner med min nätaktivitet än att hålla mig själv uppdaterad i vår nya digitala värld av teknik och via den förmedla en och annan tanke i min egen tankesmedja så passar den här, min nu snart upprättade, strukturen mig utmärkt 
framöver.
🍀🍀🍀🍀🍀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.