måndag 3 oktober 2016

🍂Höststädning🍁

Inför vackra vinterdagar kan det vara ide' att städa upp , inte bara hemma, även på ev nätsajter.
                            🌸🌸🌸
Att börja på ny kula känns så mycket bättre än att gå på i gamla fotspår.
Jag är på god väg att uppnå mitt mål att rensa på olika typer av nätsajter där jag provat mig fram för att förstå just den teknik som hör till resp. site.

                            😎😎😎

Samtidigt som vi fått tidssparande teknik har vi fått nya tidskrävande ny teknik, bla städa datorn, sortera bland tusentals digitala bilder, rensa i sociala media och lägga upp nya strategier för att inte hamna i samma fällor en gång till.
                             😥😥😥
Hur det går med det får framtiden utvisa, men jag har iaf börjat lägga upp en plan för detsamma.
                             🍀🍀🍀
Kanske, har även du som ev. läser det här gjort detsamma?!?
 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.