måndag 24 oktober 2016

☔När alla bladen fallit☔

💚Välkommen hem i november!💚
November med sina grå , nakna träd och då mörkret kryper allt närmare inpå. får ofta mig åtminstone att längta tillbaka till det färgsprakande oktober på mina breddgrader. 
När mitt ❤' s akilles har vägarna förbi hos mig, vill jag att han ska mötas av värme och omtanke. 
Jag är in särdeles förtjust att ta promenader med en 4 - åring en eftermiddag i november då det blivit mörkt redan innan middagstid, oavsett reflexer och reflexväst. 
☔🍄💚🍁💛🍂❤🍁🍄☔
Så för att råda bot på ett grått november utomhus valde jag redan tidigt under E' s uppväxt att skapa en inredning inomhus som påminner om oktobers gator av guld och punkter av rött, grönt och gult.

Japp! Så'n är jag och snart stundar .........
        November.
       🌞🌔🌓🌒🌑🌞
Varför förbanna mörkret i stället för att tända ett ljus.
🌍
💛Tänd ett ljus i november!💛
 
 
 




Alla foton är mina egna fotade bilder med Copyright

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.